Mors-dag

Shopping i Canberra gick bra igår. Jag hittade underställsbyxor och tröja att träna fotboll i, underkläder, en fin ring och lite annat smått. Det jag inte hittade var vantar. Väldigt dåligt med sånt. Men jag kan nog låna av Catherine tills jag köpt mig egna.

Snart dags att åka tillbaka till storstan igen för fotbollsmatch. Jag åker med familjen idag, de ska shoppa lite i Canberra innan och sedan kommer de och tittar.

Det börjar förövrigt bli riktigt kallt höstväder här nu. Igår var första gången jag använde jacka här nere. Det var 5 grader när i Cooma igår när jag väntade på bussen. Vet inte vert kylan kom ifrån, ena veckan bikini andra veckan jack och frost på nätterna. En aning deprimerande.  Idag är det iaf blå himmel men jag vet inte hur kallt det är än. Det brukar vanligtvis vara lite varmare i Canberra men allt hänger på om solen är framme eller inte. Så jag hoppas på stor sol i Canberra också.

 

Idag tänker jag lite extra på min familj och framför allt på mamma. Vill bara säga att min mamma är bäst och att jag älska dig! Tack för att du alltid ställer upp och finns till hands, även när avståndet är långt. Saknar dig <3

Önskar dig en superbra morsdag!

Thailand 2008


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0