In a galaxy far, far away...

Matchen igår blev en förlust med  0-2. Jag tyckte vi kämpade på bra med tanke på att vi bara var 10 spelar. Mycket springa blev det och jag var inte den ända som var helt död efteråt. Hade vi varit fullt lag med avbytare tror jag vi hade vunnit. Det är synd att de är så få i laget, jag tror vi är 15 i laget och det är nästan alltid någon som inte kan spela. Men det kan också bvara positivt med inte för många spelare, mer speltid för mig och man behöver inte fundera på om man blir kallad till nästa match ;)

Efter matchen igår åt vi middag på Roses, en libanesisk resturang, som avslutning på morsdag.Väldigt gott faktiskt. Catherine fick i morsdagspresent en GPS med Yodas röst som vägvisare. Vi testade den på vägen till fotbollsmatchen. Kommandon som: After 500 meters left you should turn och drove god you have hmmhmm och när vi nått destinationen: your destination you have reach, may the force be with you, always. Väldigt underhållande.


Ikväll är jag barnvakt igen. Barnen är just nerstoppade I sina sängar. Så nu ska jag ta och kolla på nästa star-wars film, the empire strikes back, med en stor potion glass :)

 

Annars en helt vanlig jobbarvecka framför mig. På lördag åker vi till Sydney, två nätter :D

Hoppas ni får en fin start på veckan! May the force be with yaaa!


Kommentarer
Postat av: Matilda

Skype kl 12 på tisdag då? :) pusss

2011-05-09 @ 12:41:08
Postat av: Albin

Hej, Hur är det med dig? :)



Läs gärna min blogg som INTE är som alla andras, som inte handlar om "hiss och diss" utan som tar upp intressanta saker som kärlek och annat! Du kommer inte att ångra dig om du börjar läsa, kolla gärna under kategorin "KÄRLEK" står mycket bra där!



www.nallou.blogg.se



//NalloU

2011-05-09 @ 13:30:42
URL: http://nallou.blogg.se/
Postat av: GratisFilmFörAlla

Checka in bloggen med nya coola filmer varje dag!

Det är helt gratis och allt du behöver göra är att trycka på play!

2011-05-09 @ 13:36:17
URL: http://gratisfilmforalla.blogg.se/
Postat av: isa

haha åh, en sån GPS vill jag också ha ;)

2011-05-10 @ 12:31:22
URL: http://izorstarfighter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0