Bebis

Här sitter jag med en liten sötnos i famnen (okej jag har lagt ner henne nu). Hon höllt på o somna i min famn :)
Det är lilla Aishling som är här på besök med sin bror Cian. Catherine är barnvakt för sin vän Anna. Jag fick ta över ett litet tag när hon förberedde middagen. Annars inget jobb idag.
Så på förmiddagen tog jag och min kamera en promenad där jag gick förra veckan för att se om jag kunde fota några kengurus. Men såklart när man har kameran med sig ska de hålla sig borta! Jag såg bara svansen av en som försvann bort mellan träden och hörde endast prasslande i skogen. Bättre lycka nästa gång. Jag fick nöja mig med lite naturbilder istället.
Nu ska jag skypa med mamma sedan blir det fotbollsträning ikväll.
Simma lugnt!

Kommentarer
Postat av: isa

mysigt med bebis! och lycka till med djuren på nästa promenad ;) <3

2011-06-01 @ 14:03:44
URL: http://izorstarfighter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0