Ägd!

Ohej ohåå! Träningsvärk!! Hårkörning på fotbollsträningen igår, känns i benen och magen idag. Men det var en väldigt rolig träning igår (iaf efter styrkan var avklarad). Vi körde mycket match och passningspel. Jag känner att jag är i bra form igen och igår kändes allt rätt. Ägde alla Hahaha ;D Tror inte jag blev av med bollen en endaste gång när vi körde match på liten plan och flera mål gjorde jag oxå :) Den sista halvtimmen spelade vi match mot herrlaget. Även där gick det ganska bra. De flesta var stora bjässar men jag är inte den som kliver undan så det blev några hårda hoppslag blev det. Även om vi inte hade bollen lika mycket som dem så var spelat mest på deras planhalva. De gjorde tillsist två mål men vår tränare var mycket nöjd med oss. Mycket springa blev det, helt slut efteråt.
Nu ska strax Catherine iväg till gymmet så jag ska börja jobba nu. Jobbar 11-3 idag och ikväll 6-9.
Trevlig torsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0