2 vinster

Mycket fotboll på schemat idag. Förmiddagen tillbringade jag framför TV för at se Champions league-finalen från i natt som jag hade spelat in. Bra gjort Barca! Riktigt bra match men favoritlaget vann ju såklart! 3-1 till Barcelona. Det var inspirerande att se lite bra fotboll, bra taggning inför min egen match som spelades hemma idag. Toppen-väder och fullt lag med tre avbytare så förväntan var hög på Cooma IP. Det var en ganska jämn match, det andra laget gav på motstånd men vi var ändå det bättre laget och resultatet slutade med  3-0 vinst till oss. Jag gjorde det andra målet, kom en boll från kanten och jag befann mig framför mål så det var bara att sätta dit foten. Jag spelade innermitt idag också. Det börjar kännas bättre och inte lika förvirrat nu och idag är jag riktigt nöjd med min insatts. Jag gillar Tina som är den andra mittfältaren, hon är lätt att spela och snacka med. Jag spelade hela matchen idag och tog ut mig ordentligt så det kändes bra.

Efter matchen åkte jag, Catherine och barnen hem till Kailys familj, målvakten i laget, för lite fika.

 

Nu har vi precis avslutat middagen, fish and chip today. Goody goody! Nu ska jag skypa med pappa och kanske mamma efter. Om inte så önskar jag mamma en fin svensk morsdag. Andra för i år, vi är ju lite före här borta.

Puss

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0