Victoria

En timme tills vi ska åka. Fyra dagar nere i Victoria som står på schemat. Vi ska besöka tre olika städer, en liten stad där Catherines föräldrar bor (som jag inte kommer på vad den heter), Shepperton där Simons föräldrar bor och Melbourne. Det kommer bl att bli "Footy" (australiensk fotboll) i melbourne, födelsedagskalas, förlåvningsfest och förhoppningsvis lite shopping, och mycket bilåka. Det tar 6-7 timmar till Shepparton dit vi ska först. Så vi lär väl vara framme sent ikväll. Det tar ytterligare två timmar till Melbourne där ifrån (räknas som nära här i Australien). Men på ditvägen får jag iaf sitta i framsätet eftersom Catherine är i Perth för tillfället och ansluter till oss på fredag. Så jag slipper trängas med ungarna där bak ;)
Nu ska jag packa det sista och åka och hämta barnen från skolan och förskolan.
Höres när jag kommer tillbaka!
Puss

Kommentarer
Postat av: isa

sv: härligt elin att du är på! nu får du se till att uppdatera mig om hur bra det går för dig, så det sporrar mig till att bli ännu bättre ;)

2011-03-27 @ 15:31:02
URL: http://izorstarfighter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0