Ödla på besök

Ny överraskning på altanen idag. Denna gång var det Andie som gjorde mig uppmärksam på att vi hade en
inkräktare med ett stort skall. En ödla stor som min fot ungefär. Den här var lite mer allert än spindeln och fräste aggresivt. Men jag lyckades ta några fina bilder.
Annars har jag tillbringat dagen själv i huset eftersom flickorna är på förskola på onsdagar. På förmiddagen tog jag en timmes promenad med Andie. Vi gick förbi några hästgårdar. Saknar verkligen ridningen och att bara vara i stallet. Men framför allt saknar jag att vara nära hästar. Lukten och känslan från dessa underbara djur...
Eftermiddag tillbrinade jag på gräsmattan med en bok och massor av sol :)
Jag gjorde faktiskt lite nytta idag också och stadade mitt rum, köket och badrummet.
.
Nu ska vi strax iväg på lite soccer. See yaaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0