Lördag

Helg! Vilket för familjen Common brukar betyda massa roliga aktiviteter. Men den här helgen är det inget inbokat förutom några timmars städning-i-naturen-projekt i morgon som deras jobb annordnat. Fyra veckor framåt är det planer inbokat varje helg. Tex en till campingtur och en tripp till Melbourne att se framemot.
Alltså en lugn hemmahelg idag som mestadels spenderas i trädgården. Jag började dagen med att ut och jogga på förmiddagen (jäkla tungt gick det, hatar den här stadens alla kullar!). Sedan hade vi en mysig picknick-lunch på baksidan och arbetat i trädgårdslandet.
.
Igår var vi på banken och öppnade ett nytt bankkonto som jag ska ha medans jag är här där jag kommer få in min lön. Fick min första lön i torsdags i cash. 250 $/ veckan motsvarande 1700 kr. Så det ska jag nog klara mig på ;) Hittils har jag bara betalat för saker som schampo, balsam och andra nödvändiheter. Mat och fika ute plus andra saker jag gjort med familjen har dom betalat.
Trevlig helg på er mina kära vänner <3

Kommentarer
Postat av: isa

härligt med lön! och det låter som den är helt okej i den summan ;)

2011-03-06 @ 11:22:15
URL: http://izorstarfighter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0