Tid för träning

Idag var en lugn dag. Jobbade mellan 10-14. På förmiddag satt jag i en stol och stekte i solen medan flickorna lekte på stuttsmattan och efter lunch tittade vi som vanligt på en film, lilla sjöjungfrun idag. Som sagt en ganska soft dag så jag tänkte att nu är det tid att börja träna, få upp lite kondis igen, jag tror inte jag har haft så här dålig kondition på flera år. Så när jag slutat gav jag mig iväg på min först löprunda på flera månader. Jag var ute i en 25 minuter och var helt slut efter det. Men när jag kom tillbaka var det bara att kasta i sig en frukt och skynda ut till bilen för att åka med Catherine och branen till simmskolan. Cooma har en utomhus poolpark med tre olika pooler så medan branen hade lektion passade jag på att simma några längder och steka lite i solen :)
.
Så nu känner jag mig ganska trött. Jag inte van vid denna värme, det känns att jag varit mycket i solen idag. Nu är klockan halv åtta och jag känner mig redan redo för sängen. Fortfarande är sömnrutinerna lite rubbade. Jag är alltid trött på kvällen och vaknar alltid tidigt på mornarna. Har inte behövt vakna av alarmet en ända gång än.
.
Ett bevis på trötthet jag just gjorde, jag började prata svenska med Chatherine :P Haha lite pinsamt!
.
Nej bäst att jag går till mitt rum snart så jag inte gör bort mig mer ;)

Kommentarer
Postat av: isa

haha, lär dem lite svenska vetja! då kanske de svarar dig när du babblar på ;)

2011-03-04 @ 17:14:19
URL: http://izorstarfighter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0