Pictures

Onsdag idag, vilket betyder att jag bara jobbar mellan 8-9 och 3-4.30. Ganska skönt att ha huset för mig själv. På förmiddag tog jag en promenad med Andie, familjens labrador. En jätte glad hund med massor av energi så jag hade jämt göra med att hänga med i hennas takt. Annars har jag mest läst och kollat på Tv-serier. Så skönt att kunna sitta ute och läsa! :)
Ikväll ska jag följa med och kolla när Catherine och Simon spelar Soccer och så ska vi ha lite picknick.
Tog lite bilder igår. Så här kommer dom:
Huset
Huset
Volvon som jag kör till skolan med.

Eve and Grace
Eve
Grace
Alexander
Andie
Och detta är mitt sovrum

Kommentarer
Postat av: Amanda

Hoppas att du har det bra Elin :D ser ju hur härligt ut som helst, medans vi fortfarande tampas med den jävla snön här hemma. hoppas att det går bra med barnen dem ser väldigt busiga ut på korten :) mer bilder vill vi se här tycker jag :) vi saknar dig <3 pusss <3

2011-03-02 @ 09:07:19
Postat av: Anonym

Vad härligt det ser ut Elin!! :D Hoppas du trivs bra! :) Hälsningar från Lindahls Familjen :)

2011-03-02 @ 20:20:58
Postat av: Matilda

Åååh, så varmt och skönt det ser ut! Hoppas du har det jättebra där nere. Ska försöka fixa min skype någon dag, så får vi försöka se till att hitta en tid när båda är uppe så vi kan pratas vid lite tycker jag! :D Ta hand om dig så länge <3

2011-03-02 @ 23:29:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0