Nyhetskanalen.se

Sitter just nu och kollar på nyhetskanalen, nyheter om japankatastofen. Fy fan vad mycket vatten! Helt sjukt, det bara forssar in och tar med sig allt! Jag känner att jag måste kolla nyheterna på internet lite oftare, jag visste inte om det här fören igår kväll. Jag är lite isolerad här borta. Jag kollar i stort sätt sldrig på TV och jag ser inte att Catherine och Simon kollar så mycket på nyheterna heller, de har inte änns någon tidning.
.
Nu är jag så här trött igen. Klockan är halv 9 och jag känner mig redan redo för sängen. Jag är alltid så trött på kvällarna här. Inte kan det vara för att jag går upp tidigt. Det tidagaste jag måste gå upp är halv 8. Idag kan faktisk tröttheten bero på att jag varit ute och srunget en långtur. Det har varit mulet och ganska svalt idag så det var riktigt skönt väder att springa i och jag kännde att jag hade mycket energi. Så jag tog en runda till andra sidan stan, förbi fotbollsplanen för jag hade hört att damlaget tränade där på måndagar men jag kom antagligen för tidigt för det var bara killar som tränade där. Jag får testa igen någon annan dag. Det vore kul att se vilken nivå laget ligger på. Jag är lite sugen på att gå ner och träna, men lite svårt när man inte känner någon. Jag ska iaf testa köra netball med Catherine om två veckor. Netball är som basket fast man får inte studdsa bollen, man passar bara runt och skjuter mål i korgen. Jag känner att någon sport måste jag utöva annars kommer jag krypa på väggarna. Springa kan man ju alltid göra men det är ju såå tråkigt och ger inte lika mycket. Jag saknar fotbollen mer än jag trodde jag skulle göra. Jag saknar att känna den där vinnarinstinkten och viljan att prestera.
Nehe dags att jag drar mig tillbaka till mitt rum. Jag som bara skulle skriva ett litet kort inlägg. Orkar inte lägga upp några bilder idag men helgens bilder kommer imorgon (lovar).
Godnatt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0