Tripp nr 2 till havet

Snart dags att koppla på husvagnen och packa in i bilen för att bege sig söderut mot Merimbula och kusten. Denna gång stannar vi för två nätter. Det ser ut att bli bra väder under helgen. Så jag hoppas på mycket sol och bad och ser framemot BBQ och picknick utomhus.

Tanken var att vi skulle göra svenska köttbullar idag som vi skulle ta med men det hinner vi inte med så det ska vi göra på måndag ist, på Tvillingarnas födelsedag.

.

Hörs igen när jag är tillbaka. Den här gången ska kameran med (redan nerpackad) så jag kan visa lite bilder :)

Trevlig Helg!!!

 

 

 


Kommentarer
Postat av: isa

ser att du börjar få färg, underbart! :D

2011-03-18 @ 07:13:50
URL: http://izorstarfighter.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Hej! Jag vill bara fråga dig vad du tycker om Australien och själva Aupair-livet? Har förstått att du inte varit där så länge, men det är väl i början det kan vara som jobbigast att åka ifrån allt och komma till ett främmande land. :)

Jag är nämligen rätt sugen på att åka och funderade på att åka ett halvår till Australien som aupair, tvekar pga min englska som inte är speciellt mycket att hurra för.. är du duktig på engelska, om inte, vad fick dig att våga åka ändå? :)

2011-03-18 @ 15:00:59
URL: http://ceciliadahlfors.blogg.se/
Postat av: Joy

Sötnos! Hoppas ni får lite bättre väder sen då <3

2011-03-20 @ 16:12:58
URL: http://joyphotography.blogg.se/
Postat av: Felicia

Åh min fina Ellieboy!<3

2011-03-22 @ 23:26:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0