Sparka boll

Regnigt idag på min lediga dag :( Så jag har mest legat och kollat på film. Det sken dock upp lite på e.m så jag tog en kort joggingtur innan jag åkte och hämtade upp ungarna på skolan. Idag var det säsongsfinal i soccer för Catherine och Simon så jag har tillbringat kvällen med att hejja på dem. De vann båda matcherna och på slutet hade det lite spel på skojj med blandade lag så Catherine frågade om jag vill spela. Jag sa såklart JA! Har velat hoppa in och spela sedan först gången jag var med och tittade. De var så härligt att sparka boll igen! Jag pratade även med en tjej som spelar i det riktiga laget och hon tyckte jag skulle komma ner och träna. Träning måndagar och fredagar och matcher på söndagar. Så det ska jag ta och göra någon dag. Kan inte hålla mig borta från fotbollen längre...
Dags för en lite sen middag. Hörs!

Kommentarer
Postat av: Carina

Kul tycker jag verkligen du ska göra. Då träffar du lite mer kompisar utanför familjen. Då får du väl inhandla fotbollsskor eller ska du låna Simons?

2011-03-16 @ 16:16:59
Postat av: isa

vad kul för dig med fotboll där borta! :)

2011-03-18 @ 07:17:39
URL: http://izorstarfighter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0