En månad!

Idag var det exakt en månad sendan jag begav mig av hemmifrån. Tiden har gått sjukt fort. Det känns inte alls som det var länge sedan jag sa hejdå till alla underbara människor där hemma. På ett sätt är det bra att tiden går fort det betyder att jag snart är hemma igen och kan vara tillsammans med alla människor (och djur) som jag saknar. Trotts att jag trivs himla bra här tänker jag ofta på dagen då jag är hemma igen. Men det är inte så ofta jag har tid att tycka synd om mig själv och drömma om Sverige. Det är för det mest fullt upp med jobb på dagarna och kvällarna brukar jag tillbringa med att följa med familjen på någon aktivitet, träna lr gå ut och gå med Andie, eller titta på film. Simon och jag har just avslutat Sagan om ringen triologin och nu ska vi tillbringa några kvällat framöver med StarWars. På helgerna händer det också mycket roligt. Många utflykter hit och dit. Imorgon åker vi till Victoria och Melbourne. Vi har också inplanearde turer till Sydney, Merimbula och ännu en till Melbourne.
Så tiden kommer bara svicha förbi. Bäst att passa på att njuta medans det varar!
Saknade



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0