Big Mac & Co

Idag har jag varit med Catherine och flickorna till doktorn, de skulle ta två sprutor var. Flickorna var jätte duktiga, Catherine och jag var orolig för att det skulle bli hysteriskt mycker gråt och skrik. Men de var jätte duktiga, bara lite gråt från Grace, sedan var det bra! Så som en belöning köpte vi hem McDonalds mat. Första Big Macen på månader! Gott var det! Det blev lite sent med lunchen så jag var vrålhungrig, så jag åt upp min meny i ett naffs och avslutade även Eves pommes (onödigt att slänga ju). Blev lite för mätt på det och fick en alvarlig paltkoma när vi kollade på film efter maten och höll på att somna. Men kompenserade det i alla fall lite med att simma idag.
.
Imorgon jobbar jag förmiddagen, sedan ska vi göra svenska köttbullar som vi ska ha med oss när vi åker till kusten över helgen. Hoppas på bättre väder!

Kommentarer
Postat av: Caina

Var det "Lilla hungern" som som dök upp igen?

Hoppas det blir bra köttbullar. Kom ihåg att göra ett provsmak för att kolla om det är lagom med salt och pepper. Lycka till

2011-03-17 @ 12:39:54
Postat av: frida

Hej!

Tänkte tipsa om en superbra gratissajt: http://www.supergratis.se/?r=75450



Genom denna sida samlar man poäng genom att utföra gratiskampanjer, tävlingar osv. För att sedan byta in sina poäng mot valfri pryl (telefon, kamera, presentkort osv)

Jag själv har samlat ihop till en kamera och 1000kr på HM.



Gratis är gott, eller hur?

Prova du också :) Helt gratis!

2011-03-17 @ 13:20:32
URL: http://www.supergratis.se/?r=7545

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0