Back on the field!!!

Just hemkommen från min första fotbollsträning!!! Så jäkla härligt det är med fotboll asså! Sitter här och ler för mig själv. Det kändes så skönt att få ta ut sig ordentligt samtidigt som man har kul. Kunde dock bara köra på halvfart i mina löparskor, halkigt. Så jag ska se till att skaffa mig riktiga fotbollskor. Jag tänkte träna på fredag igen och sen bestämma mig för om jag verkligen vill fortsätta och i så fall köpa skor. Vet redan nu vad det lutar åt ;) Det verkar vara ett bra gäng och en bra fotbollstränare, en ganska ung (arab? eller vad mig säger) kille som verkar kunna sin sak. Zidan heter han och snackar mycket undertiden vi spelar och verkar ganska hårt med stöttande hela tiden.
Nu väntar sängen. Kommer sova gott inatt!
Natti natti!

Kommentarer
Postat av: isa

härligt för dig att vara tillbaka hos fotbollen! vet nog att du spelar järnet ur motståndarna ;)

2011-03-31 @ 20:29:24
URL: http://izorstarfighter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0