A lot of rain

Första dagen det regnar ordentligt sen jag kom hit. Det har regnat till och från hela dagen så det har blivit till att hålla sig innomhus. Ganska skönt det med. Att bara göra lite pyssel med barnen och slappa i soffan med en bok när de leker. En ganska händelselös dag, jobb mellan 10-14.30. Jag kände att jag behövde motionera idag, valet stog mellan att följa med och simma när barnen har simmskola eller ut på en löprunda. Eftersom båda altenativen innebar att bli tyngsur kändes simmning mest lockande. Så får se om jag har någon träningsvärk imorgon. Jag är inte alls van med simmträning, det är jobbigare än man tror.
.
Nu blir det att se en film med Catherine och Simon. Imorgon är jag ledig på dagen. Jobbar bara mella 19-22 då Catherine och Simon ska ut på middag.

Kommentarer
Postat av: Carina

Slappa med en bok? jobbar inte du? Då ska man delta aktivt i leken lilla gumman

2011-03-11 @ 16:17:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0