Once upon a dream

Brr Brrrrr! Kallt idag! I morse var det 12 grader i köket. Värmepumpen hade tydligen varit avstängd under natten, och det var även första gången jag var tvungen att skrapa bilrutorna på bilen när jag tog Alex till skolan. Och kallare ska det bli, det ska komma snö i vecka. Vintern har slagit till ordentligt…

 

Sådana dagar får man drömma sig bort till varmare platser:

 

 

Drömmer mig tillbaka ett halvår, till två underbara veckor i Thailand med mina bästa vänner. Så grymt kul vi hade det! Så himla skönt att bara ligga och steka i solen på dagarna, spela Volleyboll i den kritvita stranden, bada i havet, ut och äta och festa på kvällarna, vatten och bröd till frukost utanför vår bungalow och alla roliga thailändare (undantag skrället).

Framför allt saknar jag att vara tillsammans och att bara snacka. Undra hur många timmar vi tillbringade guppande i havet medan vi pratade om allt mellan himmel och jord, mycket skitsnack och flum (mycket björnar och kottar)  men också om seriösa saker. Jag saknar det här borta. Vi har MYCKET att ta igen när jag kommer hem!


Kommentarer
Postat av: Matilda!!

Jag saknar det också ska du veta! Vi måste göra om det igen!! :) <3

2011-06-07 @ 12:32:11
Postat av: Anonym

jag saknar det med!!!!!!! vi måste åka någon stans igen alla!! :D du har missat så mycket så det blir väldigt mycket att berätta när du kommer hem! <33 saknar dig elllii !:D

2011-06-17 @ 13:46:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0