Träning!

Iväg på fotbollsträning nu då. Ut i kylan och svettas ;) Det är lite kämpigt att byta om och släpa sig iväg i mörkret. Men jag vet ju att när jag väl är där och uppvärmingen är avklarad så är det alltid lika kul. Jag trivs så himla bra i laget här asså. Alla är så himla snälla och goa, jag har alltid roligt på träningarna och med mycket skratt. Känner mig inte alls som en "outsider", jag känner mig riktigt hemma i det här laget. Libby säger att hon tänker avboka min biljett hem, jag önskar också att jag kunde vara med hela säsongen. Jag vill vara med och kämpa i finalen! Vilket jag hoppas och tror de kommer spaela i år igen. Vi leder serien just nu så fortsätter det så här så. Kanske kan få klubben att sponsra mig så jag kan komma ner en weekend och spela finalen....
Imorgon är det trivia night med laget. Vet inte riktigt vad det innebär men mat och dryck lär det bli och frågesports tävling.
Trevlig helg på er :D

Kommentarer
Postat av: Carina

Låter bra. Du får väl förhandla med tränarna.

2011-06-03 @ 20:18:11
Postat av: isa

tycker det låter oroväckande det här... biljtten ska förbli bokad!! :D

2011-06-05 @ 23:08:54
URL: http://izorstarfighter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0