Frostig morgon

God morgon folket! Kl är här 8.00 och jag är i gång och jobbar. Barnen tittar just nu på morgon TV så lugnt och skönt just nu. Men snart är det dags att ge sig ut i kylan och ta Alex till skolan. Riktigt kallt och frostigt idag, blir till att skrapa bilrutorna.
.
Sista matchen igår då. Jag hade höga förväntningar och ville verkligen vinna. Meen det blir ju inte alltid som man vill. Vi förlorade med 1-0, kändes riktigt surt :( Vi var det bättre laget och hade många bra chanser men vi fick inte in bollen. Jag själv hade en del bra chanser men turen var inte på vår sida denna gång. Men jag kännde iaf att jag kämpade på och gjorde en bra sista insatt för laget. Även om vi förlorade så var det en bra avslutning. Efter matchen åkte laget till Mcdonalds för lite avskedsfika. De tackade mig så mycket och jag fick ett jätte gulligt kort och jag höll ett litet tack tal. Det känns inte alls kul att det är över, det var så sorgeligt att krama alla hejdå... Kommer sakna detta lag otroligt mycket!

Kommentarer
Postat av: Mate!

åååh, till och med så jag blir lite ledsen, och jag har inte ens varit där :P Men det ska bli så skönt att få hem dig snart!! :D

2011-06-27 @ 13:02:22
Postat av: Carina

Gud! vad gulliga dom är. Förstår att du kommer att sakna dom. Men du kommer nog tillbaks innom snar framtid tror jag.

2011-06-27 @ 18:31:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0