städa, städa...

Idag har jag städat, dammat och dammsugit mitt rum så det är klart. Snart dags att börja packa ju! Kommer bli tvungen att ta avsked av några kära gamla kläder får att få rum med allt. Vill även ha lite rum i väskan tills jag kommer till Sydney.
Fint vinterväder idag med, ute och gick i linne. Gick min känguru-runda med kameran. Jag såg en massa sötnosar idag, men på avstånd, så inga bra kort.
Nu ska vi ut och äta på resturang, Rose's igen, väldigt gott med libanesisk mat faktiskt.
Bara fyra nätter kvar nu!! Har svårt att tro det att det här au-pair livet kommer ta slut så snart... Börjar få lite resfeber när jag föreställer mig helt själv efter att jag landat i Cairns. Känns iaf bra att jag har boende så jag vet var jag ska ta vägen när jag kommer fram.
C Yaa

Kommentarer
Postat av: isa

njut av din semester och sen SES VI :D

2011-06-25 @ 11:07:36
URL: http://izorstarfighter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0