Sista träningen...

Ännu en vacker dag seglar förbi Cooma. Inte många dagra kvar för mig i denna lilla stad. Familjen är i Canberra hela dagen så jag har själv fram till jag hämtade upp Alex i skolan. Jag var ute på promenad med Andie i det fina vädret förut. Svettigt med linne och tröja idag, härliga vinter ;) Jag har även bokat boende i Cairns nu på ett backpacker hostel. Bokade två nätter till att börja med. Har lärt mig efter Thailands resan att det inte är så smart att boka för två veckor och sedan komma på att man inte vill bo där längre (satans skrälle). Tur att vissa i gruppen är bra argumentaterare så vi tog oss ur det där rätt bra ;)
.
Nu är det snart dags för fotbboll, sista träningen i Cooma tigers :( Såå sorgligt.... Ska köra som tusan idag!!!
Ni där hemma får ha en trevlig midsommar. Önskar att jag vore hemma och så jag också kunde fira med färskpotatis och sill och små grodorna. Jag får ha min egen midsommar när jag kommer hem helt enkelt.

Kommentarer
Postat av: isa

fin du blev i håret! måste ändå säga att jag hoppades på det gröna och rosa... ;)

2011-06-24 @ 10:12:21
URL: http://izorstarfighter.blogg.se/
Postat av: Carina

Kör hårt nu med brudarna i Cooma Tigers men akta dig för skador. LYCKA TILL ÄLSKLINGEN.

2011-06-24 @ 10:22:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0