Nature

Lite uppdatering kanske. Det har inte hänts så mycket de senaste dagarna. Grace har som sagt varit rätt sjuk. I torsadgs var riktigt nere. Jag tog flickorna till Mcdonalds på förmiddagen för morgonfika och lek i deras lekpark. Grace åt endast några fåtuggor av sin muffins och sedan satt hon bara och ville inte leka eller måla. När vi kom hem kröp hon genast ner i soffan och somnade inom några minuter. Ingen lunch fick jag i henne heller (ingen frukost heller) men hon åt iaf lite frukt när vi kollade på film. På hela den dagen sa hon entast ett fåtal meningar. Hon som alltid sprudlar av energi och kan aldrig sitta still. Eve o andra sidan pratar för dom båda. Hon samtalar med Grace fast hon inte vill prata och så svarar hon själv ist för Grace.
De goda nyheterna är att Grace är mycket piggar nu. De dåliga nyheterna är att jag fruktar jag har blivit smittad. Har hostat och haft huvudvärk hela morgonen. Inte bra inför sista hemmamatchen imorgon! :O Bara jag inte får feber, annars kan jag spela med lite hosta och huvudvärk. Kurerar mig med ipren och mycket vatten idag.
.
Jag har nu bokat flyg till Cairns :D Onsdagen den 29 kl 06.30 från Canberra. Blir en väldigt tidig morgon och jag tycker lite synd om den som måste köra mig till flygplatsen men det var det ändra bra alternativet. Anländer i Cairns runt 12 (ett byte i Brisbane) så en bra tid att checka in och komma iordning. Måste bara se till att boka boende snart. Har kollat mycket på internet och det finns hur mycket hostel som hellst så det lär inte bli något problem.
.
Jag hade tänktta mig ut på en promenad i bushen idag med får se hur jag mår efter lunch.
Lägger upp lite bilder på hur det ser ut där jag brukar gå:

Vombat bo (hoppas få se mer än boet innan jag åker hem)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0