Trött jag blir...

Qantas ta och svara någon gång då!! Fjärde gången de senaste veckorna som jag sitter i telefonkö och försöker komma i kontakt med Qantas. Har väntat en timme nu. Jag börjar bli ganska sjukt trött på deras bakrundsmusik och reklambabbel. Igår satt jag också och väntade ett bra tag men gav upp för jag hade annat att göra. Denna gång ringer jag för att jag fortfarande inte har bekräftelse mailet som skulle ha kommit förra veckan. Men nu har jag iaf tid. Onsdag idag, vilket borde vara min lediga dag men Grace är hemma pga körkylning och hosta. Just nu har jag plaserat henne vid TV:n. Jag borde gå och stänga av den nu så vi kan hitta på något annat, om bara Qantas kunde ta och svara NU!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0