Skit dag!!

Regnet öser ner utanför och här sitter jag och tråkar. Jag som hade tänkt spendera dagen i Canberra med efterlängtad shopping. Men så blev det icke. Bussbiljetterna hem var slut i morse när jag skulle köpa. Jäkla skit! Jag som hade gjort mig iordning ställt in mig på en dag i ett shoppingcenter med regnet haglande utanför. Nu vet jag inte alls vad jag ska göra. Kl är 1 och jag är redan rastlös. Jag är själv hemma, familjen  har varit borta ett tag och inte vet jag var de håller hus eller när de kommer hem.  Jag hatar dåligt väder, jag vill ut och gå!!

Jag antar att jag får återgå till min bok igen då. Just nu läser jag Hannibal serien som består av tre böcker och har 1222 sidor. Jag har snart läst ut första, Red dragon, men jag måste snabba på lite om jag ska hinna läsa ut hela serien. Mindre än tre veckor kvar nu! Helt sjukt!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0