Sick of it!

Här sitter jag och känner mig deprimerad. Mår sämre idag än igår. Kunde inte sova igår för att jag frös så dant trotts att jag hade elementet på högsta värme och tjocktröja och strumpor på. Så feber förmodar jag även om jag inte tagit tempen så känns det i kroppen och huvudet. När jag vaknade i morse hade jag sprängande huvudvärk och var helt svettig. Kunde knappt äta frukost! Det var bara att ställa in dagens hemma match :( Ogilla starkt!! Förmiddagen tillbringades mest i sängen med avsnitt av vänner och efter lunch hade jag en lång tupplur. Efter lite mat och sömn kände jag mig iaf så pass bra att jag kunde åka ner till fotbollsmatchen och se andra halvlek. Jag hatar att sitta vid sidan och inte kunna påverka, men de klarade sig bra utan mig. Vinst med 6-0! :)

Jag antar att det är bättre att jag är sjuk nu än om en vecka, men jag ville så gärna spela idag! Jag bara måste tillfriskna snabbt så jag kan träna i veckan och spela min sista match om en vecka.

 

Jag har haft stark hemlängtan idag. Inge kul att vara sjuk så lång hemifrån. Jag vill bli uppassad av min familj och vila i min egen säng (gärna med en katt på magen som spinner) och bli serverad precis den mat jag vill ha! Inte kan jag komma i kontakt med någon av dem på skype heller. Mamma är på golfresa och pappa och Albin är på semester i Frankrike.

Ingen bra dag idag med andra ord, jag tror jag går och drar täcket över mig igen



Kommentarer
Postat av: isa

lilla sjukling, skickar över en massa cyber-krya på dig till dig med detsamma! <3

2011-06-21 @ 20:04:08
URL: http://izorstarfighter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0