Same old...

Fortsatt sjuk... Catherine var hemma idag så jag kunde vila upp mig, vilket jag var mycket tacksam för eftersom Alex var hemma från skolan också. Vilket brukar resultera i lite mer vilt och högljud. Men det är iaf bättre idag än igår, ingen feber eller frossa och bättre aptit idag, men det är en envis huvudvärk jag har som vägrar att släppa. Inte fören sent på eftermiddagen som det blev lite bättre. Men jag har sagt att jag troligtvis kan jobba imorgon som det känns nu.
Jag blir så himla rastlöa av att vara instängt i huset. Tur att jag har min dator med massa serier som håller mig sällskap och jag får mycket tid att läsa min tjocka bok. Men det är så tråkigt att vara sjuk! Jag blir på så dåligt humör :(
Så det ska bli skönt att jobba igen imorgon. Kanske tar barnen till Mcdonalds för lite glass, bästa medicinen, botar allt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0