It's a beautiful day

.

Klarblå himel och helt vindstilla har det varit idag! På förmiddagen tog jag med flickorna och Andie på promenad i skogen. Dom hade himla roligt hoppandes och klätrandes på klippor.
Annars då? Jo då, det är betydligt bättre, bara lite hosta nu. Hoppade dock över fotbollsträningen igår, hostade mer då plus att jag var såå trött. Hade inte sovit ordentligt på tre nätter. Men inatt sov jag så bra så i 10 timmar. Så nu känner jag mig mycket piggare och sattsar på att träna hårt imorgon.
.
Jag är nöjd med frisörbesöket, det blev rätt så ljust men bra. Jag hade inte tänkt klippa något men så blev det iaf, som tur är tog hon precis så lite som möjligt. Det var ganska dyrt, 160 dollar skulle det gå på. Men jag vet inte riktigt hur hon räknade för när jag kontrolerade hade jag bara betalat 80. Inte mig emot! Min dyraste utgift här borta hittills och inte änns det blev dyrt ;)
.
Nu ska jag bänka mig framför TV. Simon och jag ska kolla på När lammen tystnar. Jag hoppas han här hämtat sig från förlusten igår. Vi spelade schack och jag vann 3/3. Han hatar verkligen att förlora, haha det var kul!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0