Dykarkurs!!!

God förmiddag! Hur har ni det hemma i Sverige? Här i Cairns är det mulet och småregnigt för tillfället. Men jag har ändå varit ute på en jogging runda och blivit svettig av den höga luftfuktigheten. Nu har jag duschat och ska ta en promenad till centrum. Ska försöka hitta en ny bikini och äta lunch.

 

Det första jag gjorde i morse var att boka en lära-sig-dyka-kurs. En fem dagars kurs men två dagars teori och övning i pool och tre dagars dykande i Barriärrevet men två nätters övernattning på en stor fin båt :D Wihihii kommer bli såå grymt! Det är det här jag har sett framemot mest med hela Australien resan! Start på lördag, kl 08.29 blir jag hämtad. Jag fick ett special pris eftersom jag bokade genom Caravella, så 725 dollar = ca 4700.

Företaget jag åker med: http://www.prodivecairns.com/5daylearntodive.html

Jag har också fixat så jag bor kvar på mitt rum tills söndag, fick även fredagsnatten fri, eftersom jag bokat mer än två nätter. Samma pris fortfarande för mitt singelrum trots att det borde kosta mer.

Nu ska jag ge mig ut och äta. Tidigt frukost idag så jag är redan hungrig.

Hörs!

Mitt lilla rum!
(vilket redan är översvämmat av kläder och saker överallt)

Kommentarer
Postat av: catherine kling-rubensson

Härligt bruden! Jag är övertygad om att du blir nöjd. Nu är det dock 21 år sen vi var där! Lycka till! Fint rum du har! Kram från Enbacken V O D

2011-06-30 @ 19:57:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0