Datum att lägga på minnet: Onsdagen den 20 juli

Färdig jobbat för idag, 9-17. Nu har jag lång helg framför mig. Catherine är hemma imorgon och på måndag är det Englands (även Australiens) drottning födelsedag så då är det röd dag här borta. Jag bara lördag kväll. Ingen match eller träning i helgen och dåligt väder ser det ut att bli så jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på. En dag ska jag ta och shoppa i Canberra. Tror jag satsar på imorgon, då familjen inte har några andra planer.

 

För övrigt så är det nu bestämt när jag kommer hem! Onsdagen den 20 juli kl 16.10 styr jag planet mot Sverige från Sydney. Känns skönt att ha det klart. Nu måste jag bara börja planera lite mer för de tre veckor jag kommer befinna mig på resande fot helt själv i detta stora land. Jag har kollat upp flygbiljetter mellan de olika platserna och det är dyrare att flya inrikes här än att flyga till ett annat land i Europa. Så frågan är om man skulle ta tåg eller bus till någon av platserna, men avstånden är så stora så det kommer typ ta år att komma fram. Slösa tid eller pengar, det är frågan?


Kommentarer
Postat av: Mate!

Jag hoppas verkligen ine att det är DU som STYR planet hem, för jag vill gärna ha hem dig i bra skick ;)

2011-06-09 @ 12:12:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0