Port Douglas

Tog mig en dagstur till Port Douglas idag. Låg på stranden, strosade runt, åt lunch och fikade. Mer behövs inte för en lyckad dag. Nu blir det snart sängen för imorgon ska jag upp tidigt. Jag har bokat in en tur till Green Island som avgår imorgon kl 9. Kommer bli sol, bad, snorkling och lunchbuffé. Jag vet inte om jag har skrivit att jag har köpt cyklop och snorkel. Det gjorde jag iaf före under dykarkursen. Det var väldigt dyrt men det är bra grejer som jag tydligen aldrig kommer behöva byta ut. Så jag tänkte att jag skulle vilja änvända mina fina grejer lite mer :) Därav snorklingtur imorgon. Det kommer säkert inte vara lika underbart efter all dykning, men bara att vara i vattnet och i sin lilla undervattensvärld tror jag alltid kommer vara lika fascinerande :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0