Harry Potter<3

Åhh filmen igår var så bra! Att sedan se den i 3D och på världes största skärm var inte gjorde det ju inte mindre bra. Det var en rätt häftig upplevelse! Själva salongen skulle jag gissa tog ungefär 700 åskådare och igår var det fullsatt. Några Harry Potter fantaster hade klädd ut sig, så det var rätt många runda glasögon, svarta kappor och röda halsdukar och även en del trollstavar och ärr.   Det känns lite sorgligt att det inte kommer komma fler filmer eller böcker. Inget mer Harry Potter! Vad ska jag ta mig till? Lite sugen på att läsa dem igen....

 

Tidigare idag checkade jag ut från mitt hostel ganska tidigt, lämnade väskan där och tog en promenad runt Victoria park och Sydneys stora universitets område. Efter det tog jag mitt pick och pack på en buss till Central stationen och bytte där till tunnelbanan till Kings Cross.

Nu sitter jag på mitt nya hostel. Verkar väldigt fräscht och mer folk i rörelse. Bor i ett damrum med 4 sängar, varav bara en är upptagen än så länge. Fint kök och stort allrum med stor platt-Tv. Det här blir nog bra.

Nu tänkte jag ta mig en sväng till marknaden nere vid Sydney Harbour.  Sedan kanske ta och utforska Kinatown. Får se vad som händer.

Chao!!


Kommentarer
Postat av: isa

blir det sjuttielfte gången du läser dem då eller? ;) och snart kommer du hem! underbart! suveränt! PARTY :D

2011-07-16 @ 17:59:04
URL: http://izorstarfighter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0