En Vecka!!

Sista dagen i Cairns idag. Lite sorgligt. Jag gillar verkligen den här staden med sitt varma klimat och tillgång till så mycket kul. Meeen i morgon bär det ju av till Sydney och den staden ska väl inte kunna bli besviken på ;)

 

Idag har jag slappat vid lagunen, sovit i skuggan och solat i solen. Blev en sista utekväll igår. Jag satt utanför vid ett av borden igår med datorn och en cider och tänkte bara chilla lite. Men så började en av killarna i det stora gänget som alltid för så mycket liv utanför prata med mig och frågade om jag ville vara med o spela kort. Så så blev det, och snart åkte vindunkar upp på borden och det börjades spela ölspel och så var festen igång. Vi begav oss sedan till Woolshed där det igår var special ”4 drinkar för 10 $”. Det blev en kul kväll och en bra avslutning på två underbara veckor i Cairns!

 

Idag är det även exakt en vecka tills jag sitter på planet till SVERIGE!! Som jag längtar nu! Det ska bli så skönt att koma hem! Bara leer vid tanken :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0