Cairns City

Idag har det varit bättre väder. Det var 23 grader i förmiddags och blandat soligt och molnigt. Snabba växlingar här.  Jag började dagen med en joggingrunda på strandpromenaden. Längs med den finns det olika styrketräningsmaskiner man kan använda, så jag gjorde lite situps på en av dem.

Efter det begav jag mig till lagunen, stort poolområde vid strandkanten, där jag tog ett uppfriskande dopp efter löprundan. Kallt men skönt! Jag var väl där i kanske en och en halv timme sedan började det blås så dant, så då gick jag tillbaka till boendet, bytte om och gick ut och åt lunch. Åt en as god pasta med räkor och vitlök.

Efter det gick jag på stan ett tag och hittade äntligen en ny bikini. Blå- och vitrandig. Nu ska jag gå ut och sätta mig och läsa ett tag. Ikväll ska jag som igår laga mat här i köket och sedan gå till nattmarknaden i stan. Sedan tidigt i säng för imorgon blir det upp tidigt och iväg mot första steget till Dykarcertifikat :D


Kommentarer
Postat av: catherine kling-rubensson

Hej! Blir nog snyggt med blått och vitt på dig! Jag har fått hem familjen från Dalarna idag, de har varit på hockey läger i en vecka. Nisse spela golf och killarna hockey. I morgon spelar Nisse och jag äkta make. Vi har Cairns fuktiga värme m åska just nu!Dyk med lugn så går allt bra! Kram från Catherine m Familj

2011-07-02 @ 20:22:52
Postat av: isa

du är så modig som gör allting helt själv där borta! jag som är så feg hade nog bosatt mig på rummet och varit tråkig pga fegheten ;) hoppas du har det underbaaart!

2011-07-03 @ 19:47:57
URL: http://izorstarfighter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0