Tripp till havet

Just hemkommen från en tvådagars tripp till havet. Igår hade vi varmt, ca 28 grader skulle jag tro men det blåste ute så det var riktigt skönt. Vi började med att gå ner till havet och kolla. Vi badade aldrig där utan kände bara på vattnet hoppade i vågorna. Tydligen skulle vågorna vi såg föreställa små vågor men jag tyckte de var ganska stora. Sedan gick vi tillbaka till campingen för att sola och bada i på poolområdet. På kvällen grillade vi och åt gott, jag har äntligen fått min fulla aptit tillbaka så det smakade bra :)
Jag och familjen har sovit i deras husvagn. En ganska liten en med någon typisk australiensk design så man kan fälla ihop den så den blir lägre än bilen. Självklart så glömde jag kameran. Men vi ska åka tillbaka dit om tre veckor så jag får ta lite bilder då.
.
Nu ska jag gå och leka lite med barnen. Vi har födelsedags kalas för Pipp, gosedjurslodjuret som Alexander fick av mig. Presenterna var verkligen en succé. Alexander har sovit med sitt djur under armen varje natt sedan han fick den. Räven och vargen var också populära.

Kommentarer
Postat av: isa

ser fram emot bilder :D

2011-02-27 @ 08:38:34
URL: http://izorstarfighter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0