Mot en ny framtid

Tyckte det var dags för mig att göra ett nytt försök att blogga. Jag tänkte att ni där hemma kanske vill vete lite vad som händer i mitt liv nu när jag är au-pair. Jag kommer skriva om min vardag och mina äventyr i Australien.

Just nu sitter jag hemma men jag ska strax ge mig av till Stockholm och hälsa på några släktingar och sedan åker mamma och jag ut till Arlanda. Jag lyfter halv 7 ikväll och landar kvart över nio på morgonen i Canberra på torsdag, Australiensk tid (9 timar före). Lååång resa!
Jag vet inte riktigt vad jag känner just nu. Jag tror inte riktigt jag har fattat vad jag gett mig in på, det är svårt att tro att jag inte kommer se min familj och mina vänner på så lång tid.  Men det är tur att det finns internet nu nuförtiden så man kan hålla kontakten och hålla koll på vad som händer här hemma.
Nej nu är det dags att slå ihop väskan som jag är lite orolig för att den ska väga för mycket, det är precis på gränsen- 23 kg. Det är ju så svårt att veta vilka kläder man ska ha med sig så jag slängde i det mesta ;)
Hörs när jag är framme! Önska mig lycka till! :)
P.S Tack till Isa som hjälpte mig fixa bloggen. Jag är jättenöjd :)

Kommentarer
Postat av: Simon

Önskar dig all lycka i din resa! och önskar jag också komemr få komma iväg på detta äventyr någon gång i mitt liv. Lycka till kram Simon

2011-02-22 @ 13:39:27
Postat av: isa

LYCKA TILL!! jag vet att du kommer storstrivas där borta :) så se till att inte fastna där allt för länge!



och kul att du gillar bloggen :D

2011-02-22 @ 16:58:25
URL: http://izorstarfighter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0