Andra dagen

Efter en lång resa är jag äntligen framme hos min familj. Jag kom hit igår men har inte orkat skriva. Flygresan gick bra, lite förseningar i Frankfurt så jag anlände ca 2 timmar senare än beräknat. Det tog ungefär ett och ett halft dygn så jag var ganska utmattad när jag kom fram. Jag är fortfarande lite skakig men idag har jag iaf lyckats ätit ganska bra. Igår fick jag bara i mig en halv macka och ett äpple. Vilket säger ganska mycket om hur trött jag verkligen var, med tanke på mina matvanor.

Familjen är jätte snälla och barnen är så söta så. Tvillingarna Grace och Eve är verkligen olika och Alexander är expert på reptiler, ormar och grodor.
Idag har vi varit och kollat in Catherine och Simons där vi tog en fika. Båda två jobbar på ett stort vatten och el företag. Imorgon ska vi åka till stranden vid havet hela familjen. Just nu har vi strålande sol och 27 grader så jag hoppas på det imorgon också :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

wooh :D Bra att du verkar trivas!

2011-02-25 @ 15:07:32
Postat av: isa

underbart du verkar ha det! njut för mig också!

2011-02-25 @ 16:18:24
URL: http://izorstarfighter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0