Twilight i solen

Lugn och skön helg med fortsatt fint väder. Har inte hänt så mycket spännande. Igår var jag och tittade när Catherine spelade netball. Tror nog inte jag ska spela det. Eftersom det bara är på lördagar så kommer vi missa en del matcher så jag tycker inte det är värt kostnaderna. Desutom lite för lite action, basket är mer min sport isf. Så jag kommer sattsa helhjärtat på fotbollen ist :) Ska kolla på skor när vi åker till Melbourne nästa helg.
Idag tog jag en tur på stan på f.m. Körde Lill-bilen för första gången själv (testade i fredags med Simon). Det var lite ovant att köra en manuell bil igen, nu måste jag tänka på att jag kan få motorstop. Men det klarade jag mig utan men det var lite svårt att växla med vänsterhanden. En gång försökte jag växla med högerhanden men där fanns bara en dörr :P En anann sak var att blinkersen sitter på andra sidan av ratten. Så när jag ska blinka händer det att jag slår på vindrutetorkarna ist.
Annars har jag varit ute på en joggingtur idag och läst en hel del. Jag har börjat på första Twilight-boken idag. För fjärde gången tror jag (de är ju så himla braa!) Men första gången på engelska. Så en del läsande i solen idag :)
Nu ska jag strax skypa med pappa och senare ikväll med Isa. Trevligt trevligt!

Kommentarer
Postat av: isa

förlåt att jag är virrig o missar att jag inte har nån mic... (a) snart ska vi skypa!

2011-04-03 @ 12:02:49
URL: http://izorstarfighter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0