Ny vecka

Måndag morgon här borta. Fortfarande lov för barnen så jag jobbar alla dagar fram till fredag då vi åker till Merimbula över påsk.
Jag är lite stel i kroppen idag. Bara vad man kan vänta sig efter 90 minuters springande efter ett halvårs uppehåll. Men det är det värt. Matchen gick bra igår, vi vann med 2-0. Jag spelade vänster yttermittfältare, så där kände jag mig hemma. Jag gjorde ingen mål men hade några bra chanser, fixade en del hörnor och några bra inlägg. Jag fick mycket beröm och jag är nöjd med min insatts. Familjen åkte och tittade på matchen (12 mil för att hejja på mig :)) de hade kameran med sig och tog lite bilder.
Laget i helhet har nog lite lägre standar än mitt hemmalag. Det är lite mer osäkert spel och lite mycket shonga boll, men de har ganska många induviduella duktiga spelare och målgörare. Om passningsspelet vore lite bättre skulle det vara riktigt bra fotboll.
Back to work now!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0