Lill-lördag

Just hemkommen från ett resturangbesök med laget. Jag hade mycket trevligt. Jag skrattade och pratade mer än väntat. Jag satt bl. med Libby och Alishia som var väldigt lätt att prata med.  Jag satt också bredvid Serdan (vet hur jag stavar namnet nu) så vi pratade lite om laget, europeisk fotboll och om Sverige. Vi hade även ett möte innan vi gick ut och åt. Eftersom Serdan inte kommer att kunna närvara på nästan några matcher så har han föreslagit att Libby (lagkapten) skulle se sig om efter en annan tränare. Idag meddelade hon att de har hittat en annan tränare som kan vara med både på träningar och på matcher. Så som det ser ut nu kommer Serdan att sluta som tränare och vi kommer ha en ny så snart som möjligt. Lite tråkigt tycker jag gillar Serdan, han är en driven och engagerad tränare som säger vad han tycker. Men det är klart att det är bättre att ha en tränare som kan närvara på matcher. Det behövs någon som organiserar och peppar laget.
Ingen mer fotboll fören nästa onsdag nu alltså. Ser framemot att träffa detta härliga gäng igen. Känns som jag kom in i gruppen lite mer idag och att jag känner de andra lite bättre nu.
Nu är det snart sovdags.
Natti natti <3

Kommentarer
Postat av: isa

härligt att du trivs i nya laget, och att de trivs med dig! men vem skulle inte vilja ha stjärnan elin i sitt lag? ;)



2011-04-21 @ 06:27:19
URL: http://izorstarfighter.blogg.se/
Postat av: Anna-Lena

Glad Påsk Elin. Jag är hos Thunströms i dag vi ska äta påskmat tillsammans med Poppens mamma o pappa. I förrgår var Siv o Kurt o Gun-Britt o Gösta här. Vi åt massor med god mat. O var lite duktiga gick en promenad. Alla hälsar dvs Thunströms o jag. Hälsningar i massor. Anna- Lena.

2011-04-24 @ 14:01:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0