Himlen är oskyldigt blå

)
Bent St
Min nya gata
.
Det fina vädret med strålande sol och klarblå himmel är tillbaka. Hela den här veckan har det varit fint väder.
Soft dag idag. Catherine har varit hemma hela dagen så jag har varit ledig. Jag har inte gjort så mycket utan bara tagit det lugn, tittat på film och passat på att sola lite. Jag har även gjort mammas goda matbröd som jag älskar! Men det blev inte riktigt lyckat, tog ut brödet ur ugnen för tidigt... men men första gången jag använder ugnen ju. Nästa gång ska det bli bättre!
.
Ikväll blir det fotbollsträning igen! Och imorgon ska jag ev. prova spela netboll (kanske tittar första gången). Såg det på TV igår, Det är som basket utan stutts och steg och korgen har ingen olanka bakom(?!) så det blir svårare att göra mål. Ingen närkontakt är heller tillåten så man får slita bollen ur händerna på någon. Det är nog det som blir svårast. Ser jag bollen framför mig så får jag alltså inte ta den! hmm hur ska det gå... Svaret får ni imorgon :)

Kommentarer
Postat av: Anna-Lena o Gun-Britt

Vi sitter o läser din blogg. Det ser jätte skönt ut. Så mycket du får vara med om. I S-holm i dag är det gråkallt o lite regnigt. Vi ska snart ut o äta på Enskede Värdshus. Vi har gått en vända på stan o besökt en godis affär som bara har lakrits.. Smaskigt.Hälsningar från Gun-Britt o Gösta o Anna-Lena..

2011-04-01 @ 19:02:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0