Fotbollsmatch!!!

Väskan är packad, det är snart dags att dra ner till samlingen. För idag är det fotbollsmatch i Canberra! Wihoo! Jag börjar bli taggad nu, första fotbollsmatchen sedan i sommras så det ska bli såå kul. Jag har inte hunnit bli så nervös än med det kommer komma i omklädningsrummet och på uppvärmingen. Men en bra sak med att vara nya i laget är att ingen vet vad de kan förvänta sig av mig så jag har inga höga krav på mig. Förutom mina krav på mig själv såklart, som är ganska höga, jag ska göra mitt bästa och kämpa hååårt. TAGGA!!!

Kommentarer
Postat av: Joy

Det kommer säkert gå jättebra! :D

2011-04-17 @ 12:13:21
URL: http://joyphotography.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0