Åter till Melbourne

Snart dags att åka till Melbourne igen. Den här gång blir det att fira guldbröllop (tror jag det är), gå på dop och fira min födelsedag. Hinner nog med lite shopping denna gång också. Måste köpa fotbollsskor nu. Jag har bestämt mig för att sattsa, dvs spela matcher. Fotbollsträning igår igen, lika kul denna gång! Jag pratade med Zidan igår och de verkar behöva spelare så jag tror jag kommer få spela mycket. Medlemsavgiften är väldigt dyr, särskillt eftersom det bara blir tre månader. Men jag har inte så mycket andra utgifter så det får kosta vad det kostar. Kanske kan få ett litet bidrag i present? :)
.
Vi kommer vara borta till måndag. Hoppas ni också har en trevlig helg framför er!
Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0