20!!!!!

20 år idag då! Grattis till mig! Känns inte så speciellt här borta. Har lite hemlängtan idag och önskar att jag kinde fira min födelsedag hemma. Jag vill ha frukost på sängen och paket. Men men får väl vänta några månader till på det. Men första morgonen jag är hemma ska jag ha frukost på sängen. Bara så ni vet mamma/ pappa.
Men det händer lite roliga saker idag iaf :) Jag och familjen ska strax åka in till Melbourne city och gå på marknad och äta lunch. Och senare ikväll blir det resturang :)
Måste rusa nu. De andra väntar.
Mer uppdatering när jag har tillgång till internet nästa gång.
Pusss

Kommentarer
Postat av: isa

grattis grattis bästa Elin! hoppas du får en grym födelsedag trots att vi inte är där o super ner dig ;)

2011-04-09 @ 14:16:24
URL: http://izorstarfighter.blogg.se/
Postat av: Amanda

GRATTIS ELIN! hoppas du får en kanon dag <3 vi saknar dig här hemma!!! mamma och jan hälsar så mycket. puss <3

2011-04-10 @ 18:01:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0